Dar šiemet – visos sąskaitos už komunalines paslaugas viename voke
Kiekvieno mėnesio pradžioje į daugiabučiuose namuose gyvenančių alytiškių pašto dėžutes atkeliauja trys ar keturios sąskaitos už jiems teikiamas komunalines paslaugas. Greitu metu UAB „Dzūkijos vandenys“, UAB „Alytaus šilumos tinklai“, UAB „Alytaus butų ūkis“ ir Alytaus regiono atliekų tvarkymo centro išrašomas sąskaitas miestelėnai gaus ne atskirai, o bendrai – viename voke. Ir tai dar ne viskas. Dar šiemet buvusiose Alytaus pedagoginės psichologinės tarnybos patalpose įsikurs Klientų aptarnavimo centras, kuriame dirbs visų išvardytų komunalines paslaugas gyventojams teikiančių įmonių darbuotojai, tad norint persirašyti paslaugų teikimo sutartį ar gauti atsakymus į rūpimus klausimus, gyventojams neteks važinėti iš vienos įmonės į kitą – visus dokumentus susitvarkyti ir kylančias problemas išsispręsti jie galės vienoje vietoje – Klientų aptarnavimo centre.
Šiandien žengtas pirmasis žingsnis užsibrėžto tikslo link – Alytaus miesto savivaldybėje pasirašyta UAB „Dzūkijos vandenys“, AB „Alytaus šilumos tinklai“, UAB „Alytaus butų ūkis“ ir Alytaus regiono atliekų tvarkymo centro bendradarbiavimo sutartis.
„Tai yra unikalus atvejis. To nėra buvę, kad pačios įstaigos, veikdamos tarpusavyje, ėmėsi iniciatyvos kurti bendrą sistemą ir Klientų aptarnavimo centrą. Savivaldybė tik išreiškė norą, kad toks darinys būtų kuriamas. Įstaigos visa tai kuria savo lėšomis ir stengiasi, kad jų klientams būtų geriau, patogiau, o ir ženkliai sutaupyti – apie 50 proc. lėšų – pavyks, juolab kad jau nuo šių metų liepos 1 dienos „Lietuvos pašto“ paslaugų kainos išaugs, tad mums, gyventojams, siųsti keturis vokus ir keturis kartus išnešioti sąskaitas yra brangu, todėl sugalvojome visas sąskaitas alytiškiams siųsti viename voke“, – sakė Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis.
Pasak miesto vadovo, Klientų aptarnavimo centras turėtų įsikurti buvusiose Alytaus pedagoginės psichologinės tarnybos patalpose, Pulko g. 1. Tikimasi, kad vieną voką su visomis sąskaitomis už komunalines paslaugas gyventojai savo pašto dėžutėse ras nuo šių metų vasaros, o Klientų aptarnavimo centras duris atvers dar šį rudenį.
Iki šiol keturių įmonių darbuotojai, aptarnavę klientus, ir toliau eis šias pareigas, tik jau kitoje vietoje – buvusios Alytaus pedagoginės psichologinės tarnybos patalpose.
„Ar Alytus, būdamas iš „A“ raidės, yra prastesnis už Kauną, Vilnių ar Jonavą? Kaunas miesto gyventojams tokią paslaugą pradėjo teikti 2018 m., bet dar galutinio finišo paslaugų tobulinimo procese nepasiekė, Vilnius dar tik pradeda teikti šias paslaugas“, – apie kituose šalies miestuose teikiamas tokias paslaugas pasakojo UAB „Alytaus butų ūkis“ direktorius Egidijus Mensevičius.
„Šis projektas įdomus tiek išlaidų taupymo, tiek ir klientų aptarnavimo kokybės gerinimo prasme. Mano manymu, žengiame didelį žingsnį į priekį – gyventojams bus teikiamos aukštesnio lygmens paslaugos – jie bus aptarnaujami vieno langelio principu, sutartys bus pasirašomos ir užklausos pateikiamos elektroniniu būdu“, – pasikeitimų privalumus vardijo UAB „Alytaus šilumos tinklai“ generalinis direktorius Mindaugas Nevardauskas.
UAB „Dzūkijos vandenys“ direktorius Jurijus Červiakovskis teigė tikintis šiuo projektu tiek finansine, tiek ir patogumo gyventojams prasme.
UAB Alytaus regiono atliekų tvarkymo centro direktoriaus Algirdo Reipo nuomone, Alytus tokiam sprendimui jau pribrendo. „Mūsų miestas nėra didelis, o paslaugos yra labai integruotos viena į kitą. Alytus užaugo ir suprato, kad be bendradarbiavimo ir mokymosi vieniems iš kitų praktiškai kokybės negalima pasiekti“, – pridūrė įmonės vadovas.
AMS, Komunikacijos skyriaus informacija
Komentarai
Komentarų nėra