Papildytos realybės (AR) įtaka SEO ateičiai
Per pasaulį garsiai nuvilnijo susidomėjimo ir lengvo šoko banga, kuomet Facebook valdanti kompanija tapo Meta ir nusprendė didelę dalį savo resursų skirti papildytos realybės (AR) sričiai. Ten kompanija įžvelgė didelį potencialą ateičiai. Daugybė įvairių šalių garsenybių pradedant Rihanna ar Kylie Jenner, baigiant reperiu Snoop Dogg ar žymiu tenisininku Stanislas Wawrinka ir paprastų vartotojų kone kasdien jungiasi į AR erdvę.
Skaičiuojama, kad po 2 metų, papildytos realybės platformų naudotojų bus daugiau negu 1,5 milijardo. Iš karto peršasi idėjos ir nuomonės, kaip gi tai galėtų padėti verslui ir kokios naujos tendencijos turėtų išryškėti optimizuojant savo verslo rezultatus paieškos varikliams, išnaudojant AR galimybes. Tai ir aptarkime!
Lokalizuotos optimizacijos svarba tik augs
Jau dabar lokalus SEO tampa didelės dalies verslų, ypač ten, kur tankus apgyvendinimas, siekiamybe. Galimybė užimti aukštas pozicijas paieškos reitinguose tarp lokalizuotų rezultatų yra labai svarbi. Na, o naudojant AR sistemas, yra galimybė nuskenuoti paprasčiausią kodą ir gauti visą svarbiausią informaciją, patikrinti atsiliepimus, matyti nuotraukas, vaizdo įrašus, kita.
Kada vartotojas galės pasinaudoti lokalizuotais paieškų rezultatais ir pamatyti naudingą informaciją išskirtinai tik AR erdvėje arba papildytos realybės plotmėje tai pamatys lengviau nei kitur, pasirinkimas ieškoti informacijos per ten pasidarys daug aktualesnis. Pavyzdžiui, verslai galės imti dalinti specialias nuolaidas tiems, kurie yra arti jų lokacijos. Na, o laiku atnaujinant ir palaikant lokalizuotą SEO informaciją bus galima laukti daug didesnio klientų įsitraukimo.
Papildytos realybės patirtys
Galbūt teko matyti, jog jau yra ne viena populiari programėlė, kuri išnaudoja papildytos realybės (AR) patirtis tam, kad įtrauktų vartotojus ar duotų jiems naudos. Visų pirma į galvą šauna kurį laiką beveik visą pasaulį sudominęs Pokemon Go žaidimas, dabar turime IKEA baldų modeliavimo ar Angry Birds žaidimus, kurie išnaudoja papildytą realybę vartotojų įtraukimui.
Visgi, augant AR integracijai į skaitmeninį pasaulį, galbūt atsiras naujų būdų, kaip tai integruoti į interneto puslapio dizainą. Sukūrus sprendimą, kaip įtraukti vartotojus ir paversti jų apsilankymą puslapyje ar informacijos vartojimą patirtimi, tikėtina, kad bus lengviau išlaikyti ilgesnį sesijos laiką, pritraukti didesnį srautą, o tai neišvengiamai gerins SEO rezultatus.
Paieška pagal vaizdą
Galima pastebėti, kad tiek Google, tiek įvairios programėlės ima vis labiau išnaudoti paieškos pagal vaizdą funkciją. Nebereikia būti guru ar super žinovu, kad atpažintumėte augalus ar net šunų veisles. Galite tiesiog įkelti nuotrauką į programėlę ir ji tai padarys už jus, per kelias akimirkas. SERP rezultatuose galima tikėtis išvysti ir daugiau vizualių rezultatų, todėl apsimoka investuoti į aktualius, moderniai atrodančius ir stilingus vizualinius sprendimus, jeigu verslas galvoja apie ilgalaikę rinkodaros strategiją.
Tokių dalykų, kaip 3D objektai, vaizdo įrašai, vizualizacijos ir kita gali tapti nebeatsiejamu sprendimu nuo pilnavertės SEO strategijos jau po kelerių metų. Viskas, kas yra interaktyvu ir gali sudominti masę vartotojų – verta verslo investicijų bei dėmesio jau dabar.
Auganti socialinės medijos įtaka
Negalima nuneigti to, kad socialinė medija, ko gero neišnyks iš mūsų gyvenimo. Jau dabar verslas aiškiai mato koreliaciją tarp geros SEO optimizacijos ir autoritetingų paskyrų socialinėje medijoje.
Papildyta realybė taip pat turėtų padėti verslui rasti naujų nišų gerinti SEO per tai, kad AR įrankiai labiau įtrauks vartotoją, kaip kad Facebook 360 laipsnių video įrašai, 3D efektai kitose platformose ir t.t..
Apibendrinimas
Kol kas SEO paslaugų kaina neapima AR paslaugų, tačiau vos tik atsiradus konkretesnėms galimybėms auginti verslą papildytos realybės pagalba, galima tikėtis naujų SEO sprendimų. Kol kas galime gana drąsiai spėti kaip papildyta realybė darys įtaką paieškos variklių optimizavimui. Ko gero augs lokalizuotų paieškų svarba, daugės būtent papildytai realybei skirtų skaitmeninių patirčių, atsiras daugiau opcijų ieškoti pagal vaizdą ir toliau stiprės socialinės medijos įtaka AR SEO.
UAB „Market Rats“ informacija
Komentarai
Komentarų nėra