„Maximos“ veiksmai karantino laikotarpiu: svarbu padėti vieni kitiems
Visuomenei susiduriant su karantinu ir viruso „Covid-19“ grėsme, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ paramą ir toliau skiria tiems, kam ji reikalingiausia. Pastarąjį mėnesį parama buvo suteikta medikams, savanoriams, gimdyvėms, senjorams bei nepasiturinčioms šeimoms. O didžiausiu prioritetu išlieka darbuotojų saugumo užtikrinimas.
„Maxima“ Nacionalinio savanorių pagalbos koordinavimo centrui „Stiprūs kartu“ padovanojo 10 tūkst. eurų vertės dovanų korteles, už kurias savanoriai gali nupirkti būtiniausių maisto produktų tiems, kurie to padaryti patys šiuo metu negali. Karštosios koronos linijos 1808 darbuotojai ir savanoriai nuo pirmųjų savo darbo dienų buvo aprūpinti maistu ir gėrimais, kurių pakakti turėtų ne vieną savaitę.
„Noriu asmeniškai ištarti „ačiū“ visiems herojams. Tiems, kas tiesiogiai prisideda prie kovos su virusu. Šiuo laikotarpiu svarbu būti kaip niekada vieningiems ir padėti vieni kitiems. Pamatę žinutę, kad VUL Santaros klinikos prašo papildyti ir atnaujinti būtinąjį inventorių, nedelsdami pradėjome rinkti reikiamas priemones. Galime pasidžiaugti, kad vos per keletą dienų viską pavyko paruošti“, – pasakoja „Maximos“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.
Klinikoms buvo perduota keletas tūkstančių reikalingų maišų, tūkstantis rankšluosčių ir beveik 150 porų batų, kurios gali būti dezinfekuojamos. Taip pat šalia Santaros klinikų pastatytam palapinių miesteliui buvo atvežti du komplektai lauko baldų, kurie bus panaudoti atvykstančiųjų pacientų patogumui užtikrinti.
Vilniaus gimdymo namuose, konsultacinėje poliklinikoje ir priėmimo skyriuje sumontuotos organinio stiklo pertvaros. „Ankstukams“ padovanota 5 tūkst. apsauginių kaukių gimdyvėms. Pasirūpinta gestų kalbos vertėjų saugumu. Nuolat dalyvaudami konferencijose žiniasklaidai ir kituose svarbiuose renginiuose, kurių metu reikalingas vertimas į gestų kalbą, šie žmonės neišvengia žmogiškojo kontakto. Nuo šiol gestų vertėjai aprūpinti skaidriais skydais, kurių dėka vertėjo veidas išlieka gerai matomas, o žmogus – apsaugotas.
Visos karantino laikotarpiu „Maximos“ perduodamos paramos yra kampanijos „Ačiū herojams“ dalis. Šios kampanijos metu lietuviškas prekybos tinklas taria „ačiū“ visiems herojams, su kuriais susiduriame kasdien: parduotuvių darbuotojams, medikams, vaistininkams, policininkams, savanoriams ir kitiems, stovintiems priekinėse fronto linijose.
Nuolatinė parama maisto produktais
„Negalėjome pamiršti ir organizacijų, su kuriomis dirbome ne vienerius metus ir kurių globojamiems asmenins šis laikotarpis itin sunkus. Šalyje paskelbus karantiną, Maxima XX“ ir „Maxima XXX/XXXX“ parduotuvėse startavo speciali „Maisto banko“ paramos akcija. Klientus kviečiame aukoti maisto produktus išvengiant žmogiškojo kontakto – įdedant prekes į paramos akcijos dėžes už kasų“, – sako „Maximos“ generalinė direktorė.
Su „Maisto banku“ „Maxima“ bendradarbiauja jau 17-tus metus. Kiekvieną mėnesį „Maisto banko“ globojamiems žmonėms skiriame maisto produktus: taip sunkiai gyvenančius žmones kelis kartus per savaitę pasiekia daržovės, vaisiai, duonos gaminiai ir ilgo galiojimo maisto produktai. Norint užtikrinti, kad produktai pasieks kuo daugiau žmonių, nuolat ieškoma galimybių plėsti perdavimo tinklą: įtraukti naujas parduotuves, didinti perduodamų produktų sąrašą. Vien kovo mėnesį perduotų produktų vertė viršijo 50 tūkst. eurų.
Kad karantino laikotarpiu vyresnio amžiaus žmonės galėtų saugiai likti namuose, prieš Velykas krepšeliai su reikalingiausiais maisto produktais pasiekė 525 maltiečių globojamus senolius bei 386 vaikus. Į krepšelius įėjo cukrus, pienas, saulėgrąžų aliejus, pyragas, kiaušiniai, dešrelės ir kiti produktai.
Didžiausias dėmesys darbuotojų saugumui
„Stengiamės padėti įvairioms organizacijoms, savanoriams, medikams. Tikime, kad geri darbai užkrečia. Tačiau šiuo metu savo didžiausia tiesiogine atsakomybe laikome darbuotojų ir pirkėjų saugumo užtikrinimą. Suprantame, kad mūsų darbuotojai kasdien būna pirmose fronto su šiuo virusu linijose. Todėl darome ir darysime viską, kad jie šiomis aplinkybėmis jaustųsi saugiai“, – pabrėžia J. Bivainytė.
Siekiant apsaugoti savo klientus ir darbuotojus buvo įdiegtos organinio stiklo pertvaros, kurios atskiria bei dalinai izoliuoja kasos darbuotoją ir klientus nuo tiesioginio kontakto. Taip pat buvo suformuotos klientų eiles ir atstumus tarp žmonių reguliuojančios informacinės juostos.
Itin didelis dėmesys skiriamas švarai ir higienai parduotuvėse užtikrinti. Nuolat dezinfekuojami įvairūs paviršiai – kasos, prekių krepšeliai ir vežimėliai, durys, kiti paviršiai. Darbuotojai aprūpinami vienkartinėmis ir daugkartinėmis kaukėmis veidui, dezinfekciniu skysčiu rankoms. O savitarnos kasų kasininkai ir apsaugos darbuotojai dėvi specialius apsauginius skydus.
Į dienos meniu darbuotojams, šalia kasdien patiekiamų karštų pietų, įtraukta daugiau vaisių ir daržovių Dalijamas vanduo buteliukuose bei ruošiamas ir dalijamas imbiero ir medaus arbatos mišinys, skirtas sustiprinti imuninę sistemą. Darbuotojams suteikiamos papildomų pertraukėlės rankoms nusiplauti ir arbatai išgerti.
Į parduotuvių patalpas tiekiama dar daugiau šviežio oro iš lauko. Siekiant sumažinti žmogiškojo kontakto tikimybę, sveriamų skyrių darbuotojai supakuotas prekes klientams paduoda ne tiesiai į rankas, o padeda ant prekystalio. Klientų srautai parduotuvėse yra ribojami.
„Reiškiu didžiulę padėką visiems „Maximos“ darbuotojams už jų nepaprastai svarbų kasdienį darbą šiuo sudėtingu ir įtemptu laikotarpiu. Kovo mėnesį padidinome skatinamųjų premijų fondą ir išmokėjome papildomus priedus už darbą karantino sąlygomis“, – priduria J. Bivainytė.
Už kovo mėnesį darbuotojams buvo išmokėta virš 1,5 mln. eurų motyvacinių priedų. Iš jų 0,9 mln. eurų yra papildomi priedai už darbą karantino sąlygomis. Motyvaciniai priedai už darbą kovo mėnesį buvo išmokėti daugiau nei 10 tūkst. įvairių „Maximos“ grandžių darbuotojams: prekybos, logistikos, maisto gamybos, apsaugos ir komercijos. Didžioji dalis – apie 8,5 tūkst. – parduotuvių darbuotojai.
Komentarai
Komentarų nėra