Seminaras Alytaus verslui „Klientas kaip centrinė ašis, diktuojanti verslo plėtros tendencijas"
Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai Alytaus miesto verslininkus kviečia dalyvauti nemokamame renginyje (seminare - diskusijoje) „Klientas kaip centrinė ašis, diktuojanti verslo plėtros tendencijas".
Kliento svarba versle nesikeitė nuo pat pirmųjų vadybinės teorijos ir praktinio verslo dienų, tačiau kaip tai keičia mūsų verslą inovacijų ir plėtros perspektyvoje šiandien? Seminaro metu, pasitelkiant praktinio pobūdžio mokymą, bus siekiama suprasti, ką reiškia vartotojas – tai centrinė ašis ar vartotojų dominuojama rinka? Kaip atsižvelgti į vartotojus jiems nepataikaujant, tačiau išlaikant lojalumą ir tvarius santykius? Kaip įtraukti vartotojus į Jūsų verslo progresą? Kokios pagrindinės požiūrio paradigmos lūžis vyksta šių laikų ekonomikoje?
Kviečiame pasikalbėti, koks yra kliento vaidmuo versle ir kaip jis keičiasi, atrasti naujų verslo plėtros formų ir galimybių, išmokti naujų problemų sprendimo būdų ir pasidalinti gerosiomis praktikos pavyzdžiais.
Renginys finansuojamas Alytaus miesto savivaldybės, įgyvendinat projektą „Kartų privalumai verslo vystymui ir plėtrai".
Seminaras vyks gruodžio 9 d. kavinės „Dzūkų alaus restoranas" konferencijų salėje, Vilniaus g. 35, Alytus. Lektorius: Ugnius Savickas.
Maloniai kviečiame registruotis ČIA arba el. paštu kristina.tamosiunaite@cci.lt
Programa
08:45 – 09:00 Dalyvių registracija
09:00 – 10:30 Patyrimo ekonomikos priešistorė ir dėsningumai. Galimybės ar grėsmė mums?
10:45 – 11:00 Kavos pertraukėlė
11:00 – 13:00 Vartotojo patyrimo taškai (angl. touchpoints) bei jo potencialo mūsų progresui atpažinimas ir įdarbinimas. Kaip tai atsiperka verslui?
Komentarai
Komentarų nėra