Pradeda veikti asmens su negalia konsultavimo linija

Kovo 21 dieną startuoja Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros Konsultavimo linija. Informacija ir konsultacijos gyventojams nuo šiol – vieningu numeriu: (+370 52) 30 30 60.

Tikimasi, kad geresnė klientų aptarnavimo kokybė leis suteikti savalaikius atsakymus gyventojams – net ir išaugus skambučių skaičiui bei konsultacijų trukmei. Nauja klientų aptarnavimo paslauga leis  kokybiškiau suteikti konsultacijas  apie  naujas paslaugas, kurios yra prieinamos, įgyvendinant Negalios reformą, nuo 2024 metų pradžios –  siekiant kuo didesnės asmenų su negalia įtraukties.

Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros direktorė Eglė Čaplikienė įsitikinusi, kad startuojanti konsultavimo linija leis užtikrinti kokybiškesnį ir greitesnį klientų aptarnavimą, o gyventojai gaus informaciją vieno langelio principu – lengvai įsimenamu numeriu. „Man kaip vadovei svarbu, kad su naujos paslaugos gyventojams pradžia – sieksime  ir universalaus klientų aptarnavimo standarto. Tikiuosi, kad šiandien pradėjusi veikti  konsultavimo linija leis suteikti klientams savalaikes konsultacijas apie siūlomas paslaugas visiems Lietuvos gyventojams“, – sako E. Čaplikienė, Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros vadovė.

Agentūros skambučių centre nuo pirmos dienos  jau dirba 5 konsultantai, kurie teikia informaciją bei pataria šiais klausimais: negalios nustatymo, individualios pagalbos, prieinamumo ir socialinio dalyvumo, o esant poreikiui  – nukreips užklausą tiesiogiai atsakingam specialistui. Atsižvelgiant į klientų įvairovę, konsultacijos bus teikiamos lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.

Konsultavimo linijos darbuotojai yra pasirengę atsiliepti lengvai įsimenamu numeriu (+370 52) 30 30 60 kiekvieną darbo dieną: pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 16:30 val., penktadieniais nuo 7.30 iki 15.15 val. Arba kviečiame kreiptis el. paštu: aptarnavimas@anta.lt .

 

Druskininkų savivaldybės informacija

Komentarai

Komentarų nėra

Parašykite komentarą