Alytaus miesto pedagoginės psichologinės tarnybos projektas „Aukime ir auginkime“ – į pagalbą mokyklų bendruomenėms

Vis dažniau vaikams diagnozuojant įvairius raidos, emocijų ir elgesio sutrikimus pedagogams tenka organizuoti ugdymą esant ugdytinių įvairovei, kai būtina užtikrinti jų saugumą, tinkamą mokymo (si) procesą, drausmę ir siekti kiekvieno individualios pažangos. 

Alytaus miesto pedagoginėje psichologinėje tarnyboje įgyvendinamas neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programos projektas „Aukime ir auginkime“, finansuojamas Alytaus miesto savivaldybės, jo renginiai skirti padėti mokyklų bendruomenėms. 

Konsultacijoje-praktikume „Netinkamo mokinių elgesio valdymas pamokose. Atvejų vadyba“, padedant VšĮ Demokratinės mokyklos, įgyvendinančios veiklą ir projektus dar nuo 1998 metų, lektoriams, pradinių klasių mokytojai analizavo netinkamo mokinių elgesio atvejus. Ši konsultacija – moderni, individualizuota pedagogų mokymosi forma, kurioje dera profesionalų kompetencija ir mokytojų, atsidūrusių panašiose situacijose, praktinio darbo patirtis. Konsultacijos metu buvo aptariami rūpimi klausimai, ieškant tinkamiausių konkrečiai situacijai sprendimų. 

Lyderystės reikšmė šiandienos švietime – labai svarbi ir aktuali tema. Ruošiantis Švietimo įstatymo nuostatų dėl įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui svarbus vadovo vaidmuo ir požiūris į kaitą. Mokymų švietimo įstaigų vadovams „Vadovavimas ir lyderystė, darbuotojų motyvavimas, kuriant mokyklą kiekvienam“ metu kalbėjomės apie lyderystę įtraukiojo ugdymo kontekste, įtraukiojo ugdymo politikos gaires, mokyklos transformacijas: greitą tikslų pasiekimą naudojant mokslinius metodus ir lyderystės principus, mokyklą kiekvienam ir visiems. Mokymų lektorės Kristina Paulikė, VšĮ „Švietimo iniciatyvos“ vadovė, Nacionalinės švietimo agentūros projekto „Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra. I etapas“ metodininkė, ir Daina Šiekštelytė-Valkerienė, VšĮ „Inovatyvūs mokymai ir praktika“ vadovė, asociacijos „Kitoks vaikas“ pirmininkė, kvietė diskutuoti, reflektuoti mokymų temomis.

Gruodžio mėnesį pakviesime į kitus projekto mokymus, konferenciją, konsultacijas, gerosios patirties sklaidos renginius Alytaus mokytojus, mokytojų padėjėjus, švietimo pagalbos specialistus, tėvus. Pokyčiai vykdant įtraukųjį ugdymą reikalauja pasiruošimo, žinių, nuolatinio tobulėjimo, kūrybiškumo, dėmesio kiekvienam vaikui pagal jo poreikius ir galimybes, ugdantis kartu su bendraamžiais, o svarbiausia – naujo požiūrio ir nuostatų keitimo.

Alytaus pedagoginės psichologinės tarnybos informacija

Komentarai

Komentarų nėra

Parašykite komentarą