Nuo rugsėjo 13 dienos – galimybių pasas ir Alytaus miesto savivaldybėje

Nuo pirmadienio, rugsėjo 13 dienos, Alytaus miesto savivaldybės administracijos specialistai kontaktiniu būdu aptarnaus tik galimybių pasą ar ES skaitmeninį COVID pažymėjimą turinčius asmenis. 

Taip pat nuo pirmadienio teisę turintys Alytaus miesto gyventojai galimybių pasą galės pasiimti Alytaus miesto savivaldybės priimamajame. Sutartis dėl tokios paslaugos teikimo su Registrų centru pasirašyta šią savaitę.  

Pasak Alytaus miesto savivaldybės administracijos Vidaus administravimo skyriaus vedėjos Astos Guzienės, savivaldybėje darbas taip organizuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ ir siekiant sumažinti COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) išplitimo Alytaus miesto savivaldybės teritorijoje pavojų. 

„Kaip visi matome, susirgimų atvejų skaičius ir vėl kyla, yra ir atitinkami sprendimai dėl ekstremalios situacijos, tad, kaip ir karantino metu, pirmenybė bus teikiama asmenų aptarnavimui nuotoliniu būdu (elektroninės paslaugos, „E. pristatymas“, elektroninis paštas, telefonas ir pan.), o administracijos darbuotojai, tiesiogiai asmenų neaptarnaujantys, susitikimus su asmenimis organizuos tik tada, kai dėl objektyvių priežasčių asmens klausimo nuotoliniu būdu nepavyksta išspręsti. Tam prašome registruotis iš anksto telefonu (+370 610 30896 arba (8 315) 55 111) ir ateinant į savivaldybės administraciją paskirtą dieną turėti galiojantį galimybių pasą. Nei vienas asmuo neliks neaptarnautas, visos paslaugos bus suteiktos“, - sakė vedėja.

A. Guzienės teigimu, administracijos darbuotojai, aptarnaudami asmenis ar gavę paklausimą (telefonu, el. paštu ir kitaip), asmeniui pasiūlys ir paaiškins kaip tinkamiausiai užsakyti jam reikalingą paslaugą.
Taip pat Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu yra patvirtintas paslaugų, kurių dėl jų specifikos neįmanoma suteikti nuotoliniu būdu bei kurios teikiamos ir galimybių paso neturintiems asmenims, sąrašas. 

Tokias paslaugas, kurios susijusios su santuokos registravimo ceremonija, vaikų iki 16 metų amžiaus asmenvardžių keitimu, dokumentų, skirtų pateikti užsienio valstybių institucijoms užsakymu ir išdavimu, likviduojamo, bankrutuojančio ar išregistruoto juridinio asmens dokumentų perdavimu tolesniam saugojimui ir pažymos apie priėmimą išdavimu, leidimų laidoti išdavimu, pirminės teisinės pagalbos suteikimu, teiks savivaldybės Civilinės metrikacijos, Teisės, Vidaus administravimo skyrių specialistai. 

Taip pat kontaktiniu būdu vyks ir koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams), minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vaikams skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ir panaikinimo prašymų nagrinėjimas Vaiko gerovės komisijoje.

AMS, Komunikacijos skyriaus informacija

 

Komentarai

Komentarų nėra

Parašykite komentarą