Atskambinimo funkcija – galimybė greičiau užsiregistruoti pas gydytoją

Skambinate į VšĮ Alytaus poliklinikos registratūrą, norėdami užsiregistruoti pas gydytoją ir telefono ragelyje girdite: „Šiuo metu visi operatoriai užimti. Prašome palaukti.“ Laukiate, tačiau kantrybė baigiasi ir po kiek laiko padedate ragelį, o vėliau ir vėl skambinate tikėdamiesi, kad šį kartą jau pavyks susisiekti... Ko gero ne kartą atsidūrėte tokioje situacijoje, tačiau nuo šiol skambutis į registratūrą netaps kantrybės išbandymu – Alytaus poliklinika praėjusią savaitę įdiegė atskambinimo funkciją – ji padės pacientams greičiau susisiekti su registratūra ir išspręsti skambučių srauto problemas. 

„Nuo šiol į poliklinikos registratūrą skambinantys pacientai, palaukę 2–3 minutes ir nesulaukę, kol dėl užimtumo atsilieps operatorius, gali užsisakyti atskambinimo  funkciją. Tai jie gali padaryti savo telefono ragelyje paspaudę „1“. Paspaudus minėtą skaičių, sistema išsaugo skambinančiojo telefono numerį ir baigęs ankstesnį pokalbį, operatorius perskambina į registratūrą neprisiskambinusiam pacientui“, – apie naujai įdiegtą sistemą pasakoja VšĮ Alytaus poliklinika direktorius Marius Jasaitis.
Pacientui pasirinkus atskambinimo funkciją, operatoriaus skambučio ilgai laukti neteks, nes, anot poliklinikos direktoriaus M. Jasaičio, atskambinimo funkcijos pasirinkimas turi pirmenybę prieš naujus skambinančius pacientus.

„Šia  funkcija pacientams rekomenduočiau naudotis pirmadieniais, kuomet į poliklinikos registratūrą bando prisiskambinti didžiausias pacientų skaičius, ir kiekvieno mėnesio 26 d., kuomet registratūra sulaukia didelio pas psichiatrą užsiregistruoti norinčių pacientų skaičiaus“, – pacientams pataria poliklinikos direktorius M. Jasaitis.

Poliklinikos vadovas atkreipia pacientų dėmesį ir į tai, kad paskambinus į registratūrą,  atskambinimo funkciją reikėtų pasirinkti vieną kartą. „Jeigu skambinsite į registratūrą, pavyzdžiui, penkis kartus ir kiekvieną kartą užsisakysite atskambinimo funkciją, vis tiek sistema atrinks anksčiausią skambutį. Keli skambučiai iš eilės tikrai nepadės pacientui greičiau susisiekti su operatoriumi. Priešingai – jis tik užims  liniją ir kitam pacientui nesudarys galimybės prisiskambinti“ , –  pasakoja M. Jasaitis.

Įdiegti atskambinimo funkcija Alytaus poliklinika nusprendė atsižvelgusi į pacientų nusiskundimus, jog į  registratūrą prisiskambinti – sudėtinga. Siekiant spręsti šią problemą poliklinikoje pradėjo dirbti daugiau operatorių – anksčiau jų  buvo penki, dabar dirba aštuoni.  M. Jasaičio teigimu, toks sprendimas pacientų nepasitenkinimą kiek prislopino, tačiau problemos neišsprendė, todėl buvo ieškoma kitų galimų jos sprendimo būdų. 

Tiesa, daugelis į polikliniką užsukančių pacientų mano, kad operatoriaus funkcijas atlieka registratūroje dirbančios poliklinikos darbuotojos, tačiau iš tiesų taip nėra. Atsiliepti į pacientų skambučius yra operatoriaus, o ne registratūros darbuotojo funkcija.  

Pastebima, kad gyventojai aktyviai nesinaudoja elektorinine išankstinės registracijos pas gydytoją sistema, dažniau renkasi registraciją telefonu. Nors išankstinės pacientų registracijos (IPR) sistema leidžia pacientams nuotoliniu būdu rezervuoti priėmimo laiką, gauti pranešimus ir priminimus apie numatytą apsilankymą pas gydytoją, atšaukti apsilankymą, internete stebėti visų savo planuojamų bei įvykusių apsilankymų istoriją. Pacientas gali matyti gydytojų užimtumą ir pasirinkti įstaigą, kurioje pas gydytoją patekti greičiau. 

Lapkričio 29 d. duomenimis, atskambinimo funkcija per šią dieną pasinaudojo 213 pacientų. Vidutinis jų operatoriaus skambučio laukimo laikas 2 minutės, ilgiausias – 11 minučių.
Pastebima, kad neseniai įdiegta atskambinimo funkcija jau duoda teigiamų rezultatų – pamažu mažėja skambinančiųjų srautai, tad tikėtina, kad greitu metu atskambinimo funkciją užsisakys vis daugiau pacientų, o skambutis į poliklinikos registratūrą nebebus kantrybės išbandymas.

AMS, Komunikacijos skyriaus informacija

Komentarai

Komentarų nėra

Parašykite komentarą