Socialinių paslaugų srities darbuotojams – dar daugiau galimybių tobulėti
Socialinių paslaugų srities darbuotojų specifinių kompetencijų trūkumas lemia netolygią teikiamų socialinių paslaugų kokybę, socialinių paslaugų trūkumą, darbuotojų „perdegimą“. Būtent nuo socialinį darbą dirbančiųjų ir socialines paslaugas teikiančiųjų atsidavimo, motyvacijos ir profesinės kompetencijos priklauso kokybiškesnė pagalba kiekvienam, kuriam jos prireikia.
Vienas iš būdų spręsti išvardintas problemas – stiprinti socialinių paslaugų srities darbuotojų profesines kompetencijas dalyvaujant profesinių kompetencijų tobulinimo mokymuose, supervizijoje. Kompetencijos tobulinimas yra įskaitomas į darbuotojo darbo laiką, mokant darbo užmokestį. Reguliariai profesinę kompetenciją tobulina visi socialinių paslaugų srities darbuotojai.
Anot socialinės apsaugos ir darbo ministrės Monikos Navickienės, jau veikia naujai sukurtas socialinių paslaugų srities darbuotojų reguliacijos mechanizmas. Socialinių paslaugų srities darbuotojų profesiniu tobulėjimu rūpinasi Socialinių paslaugų srities darbuotojų profesinių kompetencijų tobulinimo centras. Įvairios centro veiklos yra skirtos tam, kad socialinių paslaugų srities darbuotojai būtų dar stipresni pokyčių akivaizdoje ir pokyčius kurtų patys.
Planuojama, kad 2023 m. profesinių kompetencijų tobulinimo mokymų bus dar daugiau, o juose galės sudalyvauti net 8000 socialinių paslaugų srities darbuotojų.
2022 m. lapkričio ir gruodžio mėnesiais mokymuose sudalyvavo daugiau kaip 1200 mokymų dalyvių: beveik 600 socialinių darbuotojų, beveik 400 individualios priežiūros darbuotojų, virš 230 socialinių paslaugų įstaigų vadovų. Mokymų dalyviai susirinko iš 58 skirtingų Lietuvos savivaldybių, dirbantys su pačiomis įvairiausiomis paslaugų gavėjų grupėmis.
Socialinių paslaugų srities darbuotojų profesinių kompetencijų tobulinimo centro funkcijas vykdo Lietuvos socialinių darbuotojų asociacija, o jo veikla finansuojama valstybės biudžeto lėšomis.
Komentarai
Komentarų nėra