Savivaldybėse, kuriose skelbiamas karantinas, „Sodra“ ir VMI klientus aptarnaus nuotoliniu būdu
„Sodra“ ir Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) nuo spalio 26-osios (pirmadienio) savivaldybėse, kuriose skelbiamas karantinas, klientus aptarnaus tik nuotoliniu būdu.
Klientų ir mūsų darbuotojų sveikata yra svarbiausia. Laikydamiesi rekomendacijų nebeaptarnausime gyventojų tiesiogiai klientų aptarnavimo skyriuose, bet dėsime visas pastangas, kad konsultacijas ir paslaugas jie kokybiškai ir patogiai gautų kitais būdais – telefonu, internetu, prisijungę prie asmeninės paskyros www.sodra.lt/gyventojui.
Mūsų specialistai, kurie iki šiol aptarnavo klientus tiesiogiai, užsidarius skyriams prisijungs prie „Sodros“ informacijos centro kolegų ir padės konsultuoti kolegas telefonu 1883 bei atsakyti į elektronines užklausas“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Pateikiame sąrašą miestų, kuriose „Sodra“ ir VMI klientai aptarnaujami tik nuotoliniu būdu:
Birštone (tik VMI)
- Elektrėnuose
- Gargžduose
- Joniškyje
- Jurbarke
- Kalvarijose (tik VMI)
- Kazlų Rūdoje
- Kelmėje
- Kretingoje
- Kuršėnuose (tik Sodra)
- Marijampolėje
- Pasvalyje
- Plungėje
- Radviliškyje
- Raseiniuose
- Skuode
- Šiauliuose
- Švenčionyse
Kituose „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimo padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai. Užimtumo tarnyba gyventojus tik nuotoliniu būdu aptarnauja visoje Lietuvoje.
Mokesčių mokėtojai, kuriems buvo iš anksto skirtas laikas konsultacijoms VMI, apie pasikeitusią situaciją informuojami asmeniškai. VMI dėkoja gyventojams už supratingumą ir kviečia naudotis e.paslaugomis, kurios teikiamos per Mano VMI, Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), i.MAS ir kt. sistemas. Prisijungę prie Mano VMI klientai gali pateikti klausimą konsultantams, sužinoti savo asmeninę mokesčių informaciją, įsigyti, pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju ar išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų ir kt. Konsultacijas mokesčių klausimais teikiamos Mokesčių informacijos centro telefonu 1882, taip pat papildomais aptarnavimo skyrių telefonais, kurie skelbiami VMI svetainėje.
„Sodros“ specialistai su gyventojais, kurie buvo iš anksto rezervavę laiką konsultacijoms, susisieks asmeniškai. Visus prašymus „Sodrai“ galima pateikti per asmeninę paskyrą gyventojui www.sodra.lt/gyventojui, kurioje teikiamos ir gyvo pokalbio (chat) konsultacijos.
Visais socialinio draudimo klausimais klientai taip pat konsultuojami telefonu 1883. Taip pat informaciją galima rasti interneto svetainėje www.sodra.lt. Kad būtų patogiau, savivaldybių, kuriose aptarnavimas vyksta tik nuotoliniu būdu, gyventojai telefonu gali teikti ir prašymus skirti ligos, motinystės, tėvystės ar vaiko priežiūros, vaiko išlaikymo, šalpos išmokų, pensijų, kompensacijų skyrimo bei kitus.
Daugiau informacijos žiniasklaidai:
Saulius Jarmalis
„Sodros“ Komunikacijos skyriaus vedėjas
Saulius.jarmalis@sodra.lt
8 630 00930
Agnė Zelenė
VMI Komunikacijos specialistė
agne.zelene@vmi.lt
8 687 87034
Komentarai
Komentarų nėra